Dag 8: Jogjakarta - Batu Malang

1 juli 2018 - Punten, Indonesië

Vandaag hadden we uitsluitend een reisdag, geen verdere activiteiten. Om 4:15u ging de wekker, want deel 1 van de reis ging per trein en die vertrok al vroeg. Onze koffers hadden we gisteravond al klaar moeten zetten, de buschauffeur vertrok daar gisteravond al mee. Waar wij 3,5u over de treinreis deden, had de bus er 7u voor nodig. De treinreis was niet zo indrukwekkend als de vorige, maar nog altijd was het een zeer mooie omgeving. Aangekomen op Jombang stond onze bus alweer klaar om deel 2 van de reis te verzorgen, we moesten toen nog ca. 2,5u. We gingen door de bergen en dit was weer een fantastische omgeving. In het hotel stond de lunch al klaar en daarbij was ook een heerlijke spaghetti carbonara, best lekker na al die rijst :). We zijn nu op de kamer aan het bijkomen. Wellicht nemen we straks nog een massage en alle slaap is mooi meegenomen aangezien we om 00:30u vertrekken voor de excursie naar de Bromo vulkaan, die tot het middaguur morgen zal duren. De rest van de dag hebben we dan nog om te relaxen voordat we de volgende dag naar onze laatste bestemming op Java zullen reizen.

Groetjes van Sharon en Jeffrey!

1. Peter en Monique:
    1 juli 2018
    We kunnen helemaal meegenieten van jullie reis.
    Zijn ook erg benieuwd naar de vulkaan-ervaring .
    Veel plezier
  2. Sonja:
    1 juli 2018
    Wat een prachtige foto,s .