Dag 5: Bandung - Jogjakarta

28 juni 2018 - Kalongan, Indonesië

Vandaag ging de wekker om 5:45u, het wordt iedere dag een beetje vroeger. Dat is slechts een uurtje nadat de moskeeën in de stad aan het jengelen zijn, dus we slapen hier lekker uit! De bus bracht ons naar Bandung CS om met de trein 400km af te leggen naar Jogjakarta. En wat voor treinreis: heerlijk ruime stoelen en een prachtig landschap dat 7 uur lang aan ons voorbij trok. Het voelde hierdoor ook helemaal niet als 7u aan, net als de mooie uitzichten vloog ook de tijd voorbij. Aangekomen in ons hotel in Jogjakarta hadden we nog ruim een uur om ons op te frissen en vertrokken we voor een optionele excursie van Ramayana dance en diner. Wij dachten dat beiden gecombineerd zouden worden, maar we bleken eerst te eten (heerlijk Indonesisch buffet) en daarna naar het Ramayana "ballet" te kijken. Dit was niet bepaald ons ding, blij dat het er na 1,5u weer op zat. We hadden in elk geval heerlijk gegeten :). 22u waren we weer terug in het hotel en we duiken we ons bed zo weer in, morgen gaat de wekker om 5:30u en hebben we een volgeplande dag in Jogjakarta. We melden ons morgen weer!

Groetjes van Sharon en Jeffrey

1. Ferry Timp:
    29 juni 2018
    Wat een fijne tijden! Nou ja, je moet er wat voor over hebben om het land goed te zien, toch? De plaatjes zijn in ieder geval prachtig. En Liam heeft ook erg genoten van jullie uitgebreide fotoverslag van de treinreis. Bedankt daarvoor.