Dag 12: Seminyak, Bali

5 juli 2018 - Seminyak, Indonesië

Vandaag voor het eerst deze vakantie geen wekker hoeven zetten, heerlijk! We hebben tussen 9u en 10u ontbeten en dat was een prima ontbijt hier in het hotel. Daarna was het al snel tijd om de Fox host hier op Bali te ontmoeten. Hendro vertrok vandaag namelijk weer terug naar Java naar zijn familie. Bij de host boekten we nog enkele excursies voor de dagen hier op Bali. Want hoewel Java erg druk was met name vanwege de korte nachten, willen we ook wel wat van Bali zien nu we hier toch zijn. De excursies die we hier doen vertrekken nooit eerder dan 7:30u dus dat is goed te doen. We wisselen het wel af met rustige dagen waarin we lekker bij het zwembad en aan het strand liggen. De middag hebben we dat vandaag ook gedaan en vanavond zijn we het plaatsje in gegaan voor het diner. We vonden een heel leuk tentje met live muziek (westers) waar we heerlijk hebben gegeten. Nu gaan we lekker slapen. Morgen vertrekken we om 8:00u met een privé chauffeur om een dag de omgeving van Ubud te bekijken. Geen geld voor € 54 voor 10u inclusief alle benzine :).