Dag 13: Ubud / Apenwoud met privé chauffeur

6 juli 2018 - Seminyak, Indonesië

Vandaag hadden we heel luxe de beschikking over onze eigen privé chauffeur: Gede. Gede kwam ons om 8u ophalen in ons hotel. We hadden al 4 plaatsen uitgezocht waar we naartoe wilden en dit bleek te passen in de 10u dat we Gede en zijn witte Toyota tot onze beschikking hadden. Gede liet ons eerst enkele delen van Ubud zien, dit is een district waar heel veel kunstenaars zijn. Zo hebben we o.a. een schilderswinkel en een houtbewerkingswinkel bezocht. In de schilderswinkel hebben we een prachtig schilderij van de rijstvelden gekocht voor ons nieuwe huis. Toen we het lieten zien aan Gede, bleek het een schilderij van onze volgende bestemming te zijn: de Tegallalan rijstvelden. Dit was een erg mooi uitzicht en we hebben ook tussen de rijstterrassen door gelopen. Hierna was het tijd voor de lunch, Gede zette ons af bij een leuk restaurant met uitzicht over nog meer rijstvelden. Na de lunch was het tijd voor het Apenwoud van Ubud. Dit is een oud vervallen tempelcomplex waar nu zo'n 600 apen leven. Een beetje à la de Apenheul, waar de apen vrij rondlopen tussen de bezoekers door. Op de terugweg naar het hotel maakten we nog een stop bij de Tegenungan waterval. Om 18u waren we weer bij het hotel. In het dorp gaan we zo lekker wat eten en dan zit de dag er weer op. Morgen weer geen programma, dan doen we weer lekker een relaxdagje aan het strand en het zwembad.

Groetjes van Sharon en Jeffrey

1. Vince en Ineke:
    6 juli 2018
    Het ziet er allemaal weer heel mooi uit geniet morgen van jullie relaxdag en tot
    horens
  2. Raymond:
    7 juli 2018
    Hallo Sharon en Jeffrey
    Leuk zeg tussen de apen lopen
    Een hele ervaring daar
    Veel plezier nog .