De reis gaat beginnen!

29 juni 2017 - Schiphol, Nederland

Vanochtend om iets over 7:30u stond de taxi voor de deur en we waren al snel op Schiphol. Het is hier wel druk, maar bij de incheckbalies van Cathay viel het mee en 40 minuten later waren we door de beveiliging en paspoortcontrole. Bij de incheckbalie hebben we de eerste twee reisgenoten al ontmoet. Eerst even rustig een broodje eten en wat drinken en dan kunnen we vanaf 12:30u boarden. Daarna zijn we ruim 15u letterlijk in de lucht en figuurlijk even uit de lucht. We melden ons weer als we morgen in Hanoi gesettled zijn!
Groetjes van Sharon & Jeffrey

1. Peter van Luijn:
    29 juni 2017
    Nu nog een lange vlucht en dan maar filmpjes kijken
  2. Marja Beishuizen:
    29 juni 2017
    Wat een lange zit!!! Maar jullie willen dit zelf, dus ik heb géén medelijden! Ik hoop wél dat jullie voldoende beenruimte hebben. We wensen jullie een goede vlucht! Tot later, liefs Gerard en Marja
  3. Marja Beishuizen:
    29 juni 2017
    Wat een lange zit!!! Maar jullie willen dit zelf dus ik heb géén medelijden! Ik hoop wél dat jullie voldoende beenruimte hebben. We wensen jullie een goede vlucht! Tot later. Liefs, Gerard en Marja
  4. Melissa:
    29 juni 2017
    Goede reis en een heeeeele fijne vakantie! ik ga jullie verhalen volgen! ;D
  5. Vince en Ineke:
    29 juni 2017
    Jammer dat we jullie niet meer aan de telefoon konden spreken want we waren
    net te laat thuis maar zo kan het ook. Heel veel plezier en tot horens.
  6. Jeannet en evert:
    29 juni 2017
    een goede reis en geniet er van
    gr jeannet en evert
  7. Peter en Monique:
    30 juni 2017
    Bijzonder te lezen,hoe het stadsleven daar aan toe gaat.Het zal wel een hele omschakeling zijn.!