Dag 14: Qui Nhon maar Nha Trang

12 juli 2017 - Thành phố Nha Trang, Vietnam

Vandaag zou de wekker om 6u gaan, maar daar dachten de Vietnamezen in Qui Nhon anders over: al om 5u was het een drukte van jewelste op de boulevard voor het hotel: massaal waren ze aan het aerobicsen, zwemmen en hun favoriete bezigheid: toeteren!

Met de bus vertrokken we vervolgens naar Nha Trang. Onderweg stopten we bij een uitzicht op een mooie baai, daarna bij een botenbouwer die handgemaakte bamboe bootjes maakte (die om ze waterdicht te krijgen met koeienstront werden bewerkt) en een strandje met restaurant voor een sanitaire stop.

Eenmaal in Nha Trang aangekomen bezochten we wederom een tempel. Deze zag zwart van de Russen en Chinezen, dat geldt trouwens voor de hele stad. De tempel hadden we daarom snel gezien. Tenslotte gingen we nog met de boot naar een vissersdorpje waar we onze ogen uitkeken van de ouwe bende waarin zij leefden. Terug naar de boot gingen we traditioneel met een bamboebootje.

Daarna was het einde programma en hebben we nog heerlijk gegeten bij een leuke bar aan het strand. Morgen gaan we naar een resort aan het strand bij Mui Ne.

Groetjes van Sharon en Jeffrey!

1. Vince en Ineke:
    12 juli 2017
    Het kan niet op allemaal en jullie hebben het nog steeds naar jullie zin.
  2. Max:
    14 juli 2017