Dag 19: Seminyak

12 juli 2018 - Seminyak, Indonesië

Vandaag wederom een relaxdagje waarop we niet veel gedaan hebben. Na het ontbijt zijn we met de shuttle service naar het centrum van Kuta gegaan. Hier hebben we het monument voor de bomaanslagen op Bali van 2002 en 2004 bezocht. Daarna langs de winkeltjes terug richting hotel, onderweg nog even massages geboekt voor de middag. Na de lunch hebben we een 1,5u durende massage gehad, voor omgerekend € 22. En dat was niet per persoon, maar in totaal! :) Verder rustig aan gedaan en bij een Australische pub gedineerd. Morgen weer iets vroeger op voor de kookles, we zijn heel benieuwd. Het zal ook de laatste volledige dag op Bali zijn, daarna zit de vakantie er echt op. Met alle activiteiten die we gedaan hebben de afgelopen weken voelt het alsof we al veel langer weg zijn.

Groetjes van Sharon en Jeffrey

1. Ferry Timp:
    12 juli 2018
    Geniet er nog maar van. Voor het weet genieten jullie van de jetlag om daarna weer te kunnen genieten van jullie werkzame leventje :)
  2. Vince en Ineke:
    13 juli 2018
    Het zit er al weer bijna op we zullen voor jullie duimen dat ook de reis terug naar huis zonder problemen verloopt fijne dag vandaag en tot zondag!!!