Dag 16: Rafting Ayung rivier

9 juli 2018 - Seminyak, Indonesië

Vandaag werden we om 8:00u bij ons hotel opgepikt door Agung, die ons in 1,5u naar de Ayung rivier bracht. Daar zijn we gaan raften, dit was erg leuk om te doen. Het water was niet heel erg ruig. We deelden de boot met een Australiër en zijn twee zoons en een gids. Ca. 2 uur waren we hiermee zoet en aansluitend was er een lunch verzorgd en konden we de foto's die ze onderweg hadden gemaakt kopen. Ook hebben we de waterdichte beschermhoes voor de telefoon uit kunnen proberen die we eergisteren gekocht hadden, dit werkte prima. Hiermee kunnen we woensdag tijdens het snorkelen hopelijk ook bijzondere foto's maken. Onze telefoons zijn waterdicht volgens Samsung, maar die gok willen we niet nemen met zoveel foto's van de vakantie er al op. In combinatie met de driedubbele afsluitstrip van de beschermhoes gaat dit helemaal goed komen. Agung zat bij het restaurant alweer te wachten om ons weer terug naar het hotel te brengen, waar we om 14:30u weer waren. We zijn toen nog lekker de zee in geweest (nog steeds hoge golven dus niet te ver) en hebben daarna aan de rand van het zwembad van het hotel nog wat liggen luieren. Daarna hebben we onze was weggebracht bij één van de vele laundry zaakjes (degene met de beste beoordeling op google), we kunnen het morgen weer ophalen. Tenslotte heerlijk gegeten in een restaurant dat eerder deze week door onze privé chauffeur Gede werd aanbevolen. Dit was inderdaad erg lekker. Morgen weer een dagje relaxen.

Groetjes van Sharon en Jeffrey

1. Peter en Monique:
    9 juli 2018
    Wat een mooie ervaring.... die outfit staat jullie goed