Vluchtinformatie

19 juni 2017 - Montfoort, Nederland

Hoi allemaal,

Nog 10 dagen te gaan totdat we naar Vietnam vertrekken. Vandaag ontvingen wij onze reisbescheiden van FOX. Wij vertrekken op 29 juni om 13:10u vanaf Schiphol, om vervolgens de volgende dag om 06:20u lokale tijd op Hong Kong te arriveren voor een overstap naar Hanoi om 08:30u, waar we om 09:35u zullen arriveren.

Na een hopelijk prachtige rondreis naar het zuiden zullen we drie weken later, op 18 juli om 19:05u vanaf Ho Chi Minh City (het vroegere Saigon) weer koers zetten richting Hong Kong, waar we om 22:50u arriveren en net na middernacht op 19 juli om 00:15u weer huiswaarts keren. We vliegen dan 6 uur terug in de tijd waardoor we om 06:40u Nederlandse tijd zullen aankomen op Schiphol.

Het tijdsverschil met Vietnam is 5 uur (in Vietnam is het 5 uur later). Het tijdsverschil met Hong Kong is 6 uur. Rekening houdend met de tijdsverschillen zou de totale vliegtijd daarmee 13 uur en een kwartier bedragen op de heenweg en 15 uur en 10 minuten op de terugweg.

Nu nog "even" 7 werkdagen te gaan. We melden ons weer als de koffers zijn gepakt voor een laatste berichtje van Nederlandse bodem voordat ons avontuur gaat beginnen...

Groetjes van Sharon & Jeffrey!

1. Peter van Luijn:
    20 juni 2017
    Nog 9 dagen! en dan .....
  2. Ferry Timp:
    24 juni 2017
    We hebben ons 'geabonneerd' op de nieuwsberichten hoor, dus laat maar komen!
    Alvast een fijne reis toegewenst!
  3. Lucy:
    27 juni 2017
    Hebben jullie vervoer?!!
    Ik kan jullie wel brengen en halen
  4. Max:
    28 juni 2017
    veel plezier
  5. Peter en Monique:
    28 juni 2017
    Nou Jeffrey en Sharon,
    Net nog even met jullie gesproken en nog wat laatste dingen doorgesproken.
    Een heel fijne vakantie en veel plezier .Zijn benieuwd naar het eerste verslag
    Groeten