Dag 21: Selamat jalan Indonesia!

14 juli 2018 - Terminal Domestik, Indonesië

Selamat jalan Indonesia, oftewel tot ziens Indonesië. Na 3 weken zit onze vakantie erop. Een mooie rondreis door Java die vooral vanwege het tijdstip van de wekker iedere morgen vermoeiend was, maar met wat we allemaal gezien hebben zeker wel de moeite waard! Mooie plantages, prachtige landschappen vooral ook tijdens de treinreis naar Jogjakarta en vooral heel veel hele vriendelijke mensen en lekker eten... Daarna nog 10 dagen Bali met een mooie combinatie tussen relaxen aan het strand en langs het zwembad en leuke activiteiten zoals de rijstterrassen, snorkelen en raften. Alles bij elkaar een zeer geslaagde vakantie! Nog een kleine 1,5u voordat ons vliegtuig zal vertrekken. Met een overstap in Jakarta en tussenlanding in Singapore (we hoeven daar het vliegtuig niet uit) zal het in totaal zo'n 18,5u in beslag nemen. Wat zal ons eigen bed zondagavond weer lekker liggen! Allemaal bedankt voor het volgen van ons blog en tot de volgende keer (2019 slaan we even over vanwege het hopelijk kunnen klussen in ons nieuwe huis).

Groetjes van Sharon en Jeffrey

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Max kloeth:
    14 juli 2018
    Goede reis waren mooie verhalen
  2. Lucy:
    14 juli 2018
    Ik heb weer genoten van jullie verhaaltjes.
    Ben er zelf ook geweest en er waren veel overeenkomsten.
    Op naar de volgende reis in 2020!!
  3. Ferry Timp:
    15 juli 2018